POST-AFSPRAAK

Durmstraat 29
9030 Mariakerke

BTW BE0878 449 816

WANNEER

Het advocatenkantoor is open
van maandag tot vrijdag
tussen 8u en 19u.


ONZE DIENSTVERLENING TIJDENS DE CORONACRISIS

Naar aanleiding van de verdere ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus wenst Van Steenbrugge Advocaten u graag te informeren over de verdere werking van haar kantoor.

Wij garanderen onze bedrijfscontinuïteit en blijven bereikbaar per e-mail en telefonisch tussen 8.00u-19.00u. Na overleg kunnen er consultaties doorgaan.

De gezondheid en de veiligheid van onze medewerkers en cliënten blijven evenwel een belangrijke zorg, reden waarom wij de door de overheid opgelegde maatregelen strikt opvolgen: we wassen zeer regelmatig onze handen en gebruiken papieren handdoekjes, we beperken fysiek contact onder elkaar en houden afstand, mondmaskers worden gedragen in openbare ruimtes, onze burelen worden dagelijks gereinigd en iedereen gebruikt eigen werkmateriaal. Het kantoor biedt overigens voldoende ruimte om op afstand van elkaar te werken.

De Covid19-maatregelen hebben ook een impact op de werking van justitie. Heel wat zittingen zijn voor een bepaalde periode geannuleerd en uitgesteld naar een latere datum of verlopen volgens bijzondere richtlijnen. Indien uw dossier betrokken is, zullen wij u uiteraard persoonlijk contacteren zodat u hiervan op de hoogte bent.

Vergaderingen zullen tijdelijk zo veel mogelijk digitaal verlopen en gevangeniscontacten worden telefonisch behandeld, maar uitzonderingen kunnen steeds gemaakt worden. Wij zullen dit met u aftoetsen gezien onze dienstverlening nu eenmaal een aanpak op maat vergt, waarbij de belangen van de cliënt steeds vooropstaan.

Mocht er een lockdown worden afgekondigd, zullen er toch een aantal advocaten (waaronder ook mr. Walter Van Steenbrugge zelf) klaarstaan voor verdere dienstverlening.

HOE ONS CONTACTEREN?

Als u reeds cliënt bent, neemt u telefonisch of per e-mail met ons contact op voor een afspraak.

Bent u nog geen cliënt, dan kan u ons telefonisch of per e-mail contacteren voor een intakegesprek, zodat we samen met u kunnen aftoetsen of we uw belangen kunnen verdedigen. Dit gebeurt op basis van meerdere criteria, zoals de waarde van het geschil, de ingeschatte kost, de draagkracht van de betrokken persoon, de kans op slagen, enzovoort. Na de intake kan dan een eerste afspraak worden vastgelegd voor een grondig gesprek.

U BENT GRAAG VOORBEREID?

Heeft u recht op rechtsbijstand?

Het kan dat uw verzekeraar de advocatenkosten draagt, dus u doet er goed aan op voorhand al even uw polis en waarborg van rechtsbijstand te controleren of om aan ons te vragen dat voor u te doen. U leest meer over rechtsbijstand op deze pagina.

Mailt u ons?

Vermeld dan zeker uw naam, familienaam en een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Schrijf er eventueel ook bij wanneer we u kunnen terugbellen. Weet dat een e-mail geen beginpunt kan zijn van een klantenrelatie tussen uzelf en één van onze advocaten. Juridisch advies volgt pas nadat we een overeenkomst gesloten hebben.

Vertrouwelijke informatie

Zet geen al te vertrouwelijke of gevoelige informatie in een mailbericht. Het kan dat wij een partij met tegengestelde belangen vertegenwoordigen.

nl_BENL